Optræd imødekommende
I mange brancher er det en stor fordel, at man ved, hvordan man fremtræder imødekommende.
Om du er pedel/vicevært eller sælger, kan man risikere, at man støder på en utilfreds beboer/kunde. Der er det vigtigt, at man ved, hvordan man skal agere under en konflikt.
Dette kursus vil tage dig igennem alle de vigtige ting inden for service, kommunikation og radskaber dertil.
Dermed ved du, hvordan du yder god kundeservice, og du er klar til enhver situation, hvor der er en konflikt eller en utilfreds beboer/kunde.
Sådan gør du:
Sådan virker et kursus hos læringsbevis.dk
Find din branche og opdag på det enkelte kursus, hvad du allerede kan. Når du har svaret på spørgsmål og talt med en fagmand, får du det bevis, der kan åbne døren for et job til dig.
Kursets længde
5 timer
Kursets pris
180 kr. inkl. moms
Det siger kursisterne om kurset
Klavs Mørk, 46 år, Læringsbevis.dk (★★★★★)
"Et firma med stolte gamle traditioner. Dyk ned i det, du kommer ikke til at kede dig;)"
Sara, 21 år, Kolding (★★★★★)
"Det er altså meget fedt at man kan få noget viden om det inden man starter. Det må da også være fedt for H&M at se at man har sat sig ind i det. "
Andre kurser som måske er noget for dig
Grundlæggende strømlære
En del af det at være pedel eller vicevært. Færre ting bliver klaret af borgerne selv, derfor mangler vi folk som dig , der ved besked om det vi andre har glemt, eller ikke har sat os ind i.
Læs mereIndretning og vedligehold af legeplads
Der dukker flere legpladser op end nogensinde før. De er dyre, så de skal helst ramme plet, og de skal helst holde i lang tid. Er du bekendt med dette område?
Læs mereInstitution og boligservice
En del af det at være pedel eller vicevært. Færre ting bliver klaret af borgerne selv, derfor mangler vi folk som dig , der ved besked om det vi andre har glemt, eller ikke har sat os ind i.
Læs mereOptræd imødekommende
En del af det at være pedel eller vicevært. Færre ting bliver klaret af borgerne selv, derfor mangler vi folk som dig , der hjælper med et smil.
Læs mere