H&M-kurset - Læringsbevis.dk

H&M

Dette kursus er for dig, der tænker det ville være spændende at arbejde i H&M.

I dette kursus skal du lære om H&Ms forretningsidé, deres værdier og kultur, deres historie, medarbejderrelationer, relationen over for kunden, leverandører, forretningspartnere og andre interessenter, hvad HIP er for noget, hvad man laver som hhv. Sales advisor elev, kundeservicemedarbejder og lagermedarbejder samt fordele ved at arbejde i H&M.

 

Sådan gør du:

  1. Kig materialet igennem, og søg gerne selv viden.
  2. Svar så godt du kan på spørgsmålene, og tryk: “Aflever”.
  3. Du får et bevis tilbage, på alt det værdifulde du kan.

Sådan virker et kursus hos læringsbevis.dk

Find din branche og opdag på det enkelte kursus, hvad du allerede kan. Når du har svaret på spørgsmål og talt med en fagmand, får du det bevis, der kan åbne døren for et job til dig.

Kursets længde

2 timer

Kursets pris

180 kr. inkl. moms

Det siger kursisterne om kurset

Klavs Mørk, 46 år, Læringsbevis.dk (★★★★★)

"Der er storvaskerier i næsten alle egne af landet. Nogle gange i forbindelse med sygehuse, og mange steder er det store private foretagende."

Frank, 33 år, Birkerød (★★★★★)

"Hvis du som jeg gerne vil være gårdmand i en boligejendom, så start her. Så finder du svar på det meste."

Andre kurser som måske er noget for dig

McDonald's kompakt version

McDonald’s er kendt for deres fastfood men også for at være en god arbejdsplads. Lær meget emre om McDonald’s som virksomhed og arbejdsplads i dette konceptkursus.

Læs mere

Lagkagehuset kompakt version

Er du A-menneske, vild med kager og kundekontakt, så kunne et arbejde i en bager måske være lige noget for dig.

Læs mere

Deichmann kompakt version

Deichmann er en skobutik, der er førende på det tyske og europæiske marked med fokus på moderigtige sko til fordelagtige priser i god kvalitet.

Læs mere

Telia kompakt veriosn

Telia beskriver sig selv som følgende: “Telia er ikke bare et teleselskab. Vi er en verden af digitale oplevelser. Vi er kommunikationen til dine venner, familie, kolleger og kunder.”

Læs mere